dilarahan ya ben 4+3 de keseyı gördüm karından ve doktor tam 10 sonrasına yanı onumuzdeko cuma uçun randevu verdi. Gectıgımız cumartesi tam 5+0 iken akıntı ıcın gitmiştim gitmişken de keseye bakmak istedi kese 12 mm olmuştu ve yolk kesesini gördüğünü söyledi ama bebek yoktu zaten söylediği tarihten önce gitmiştim kontrole. Sence cuma günü gittiğimde bebek görünür mü cuma günü tam 5+4 oluyoruz