Meryemysn İskenderun devlet hastanesine gram güvenmiyorum maalesef. Eğer durumunuz varsa özel hastaneye gitmenizi tavsiye ederim. En kötü Arsuz Yeni Devlete gidin bence. İskenderun devlet hastanesinde kıytırık gribi bile geçiremiyorlar. Acil doktorlarına yalvararak bir şey yaptırıyorsunuz. Geçen annem topallayarak gitti “ee yürüyerek gelmişsiniz” diyerek gönderdiler bir gram bakmadan. Birkaç hafta öncesinde de kadın yemekten sonra fenalaştı kusmaya başladı.. Crpye bile bakmamışlar. En son Palmiyeye gönderdim orada CRP bakılmış kadının değerleri altüst. Hala çekiyor. Endoskopi kolonoskopi olacak yazık. Bu kadar ilgisizler. Bebek ve anneyle ilgileneceklerini hiç sanmam. Bebeğimi de ölecek olsam emanet etmem ellerine.