gizemmm04 Tansiyonunuzun yüksek çıkması riskli olur, düşük seyretmesi gerekiyor gebelikte. O yüzden tansiyonunuz iyi denebilir ama kusma için mutlaka gidin serum ve mide bulantı kesici bir iğne yapabilirler kalçadan. Doktorunuza da prilam veya prifemyn gibi bir mide bulantı hapı önerisi olur mu diye sorun isterseniz. Ben 26 haftalık gebeyim en başından beri kullanıyorum yoksa asla beslenemiyorum bulantı ve kusma yüzünden. Allah yardımcınız olsun 😢