Yel123- Kızlar geçen hafta kan tahlili verdim sağlık ocağında bugün sonuç için gittim insülin 57.7 çıktı biraz yüksek dedi kadın doğuma görün dediler sizde var mıydı bana çok yüksek gelmedi