Temizsoy Kizlarr merakdan ölüyorum. Cinsiyet ayrimindan degil. Kiz annesi miyim erkek annesiyim diye merak ediyorum. Bu gun 12+0 olduk :)
RecebinEsrasi Temizsoy doktorun usg cihazına, görebilmesine ve bunun için çocuğun uygun pozisyonda olup olmamasına bağlı canım😊benim kızım bi türlü göstermedi kendini 22.hafta detaylıda öğrendik dahada yüzünü kapatıyodu valla😂
Temizsoy RecebinEsrasi yaa cimcimeye bak sen. :)) Rabbim hayirli evlat eylesin. Saglik olsun insaAllah
Temizsoy RecebinEsrasi Bi şey daha sorcam. Decavit ve d vitamini ilaclarini 3 aysan sonra kullaniniz denildi. Bu hftadan sonra mi baslicam kullanmaya.. hafta olarak soylenmedi bana
RecebinEsrasi Temizsoy yaa teyzesi pek nazlı oluyor kızlar🤰🏻amin kuzum benim Rabbim gönlünüzden geçeni sağlıklı şekilde dünyaya getirmenizi nasip etsin meraktan çatlıyor insan anlayabiliyorum seni😍🤲
Tubademir85 Temizsoy ben hamile olduğumu 9+3 de ogrendım ve aynı gün erkek annesı olacağımı soyledi acil deki doktor bey ozaman %90 diyorum dedı 27.haftadayım hamdolsun ve oğlumu bekliyorum
RecebinEsrasi Temizsoy tabiki😘bidahaki kontrolüne folik asiti bıraktırıp onları yazması muhtemel kuzum 3 ay bitimi başlıyorlar genelde bide kan ilacı başlaması lazım vitaminden ötürü😊😘