Mihrasina_ Aslında çok şükür hiç bir sorun yok 80 le öğrendim gebeliğimi 2 gün sonra 288 olmuştu 3 gün sonra bir daha kan vereceğim burda o kadar çok kimyasal dış ,boş gebelik okudum ki ödüm kopuyor
deryakrgz Mihrasina_ artışınız gayet güzel. Korkmayın. Benimde ilk gebelikti. 31+1 olduk çok şükür 🤲🏻
gunes1992 Mihrasina_ canım ben de 29 öğrendim sonra 120 çıktı iki gün sonra da 300 çıktı iki katının üstü çıkarsa zaten güzel ilerleniyor deniyor ben de cuma günü doktora gideceğim bakalım
bongomi Mihrasina_ işte sanırım bu annelik duygusu dua et elini kalbini koy ben sağlıklıyım bebişimde sağlıklı her şey çok güzel olacak de kötü düşünme strese girme unutma stres her şeyin başıdır
ylnydgd Ben de bu hikayelerden çok etkilenmiştim. Doktor da bunlar tüm gebeliklerin %1i demişti. O yüzden artışınız gayet güzel içinizi ferah tutun.