Accountant Kızlar evler kiralar ve ortam olarak nasıl bir yer aileye ve çocuk yetiştirmeye uygun mu ?
Aysinnn Accountant 3 sene önce yaşadım muhafazakar bir yerdi diyebilirim tabi 3 sene oncesiydi ama değişti mi bilmiyorum. Komşularım falan çok iyiydi. Kötü bir olayla karşılaşmamistim.
Accountant Ates06 evet kiraları bende pahalı buldum şuan oturduğum hiç bilmediğim için soruyorum gölbaşına yakın başka nerelerden ev bakabiliriz iş yeri gölbaşında olacak çünkü önerebileceğiniz bir yer var mı site istiyoruz
Accountant Seyda-06 gölbaşına yakın nerelerden ev bakabiliriz başka Batıkent diye de bir yer var sanırım yakın sayılıyor galiba gölbaşına
Seyda-06 Accountant batıkent gölbaşından daha pahalı sizin istediğiniz gölbaşına yakın olsun istiyorsunuz sanırım ben doğukent caddesinde oturuyorum gölbaşına çevre yolu ile bağlantısı var yarım saat kadar sürüyor
Accountant Seyda-06 evet iş yeri gölbaşında olacak o yüzden yakın civar hem böyle sitelerin olduğu hemde kiraların max 40k olacağı gibi bir yer arıyorum ben doğukente bakayım bir
Seyda-06 Seyda-06 bi.bak istersen belki hoşuna gider burda güzel evler var beğendiğin olurda mahalle olarak danışmak istersen bilgi için yine yardımcı olmaya çalışırım site içinde çok ev var
Accountant Ates06 kirayı şirket ödeyecek benim amacım büyük ev site içerisinde ve ortamı temiz bir yeri en uyguna bulmak
Ates06 Accountant o zaman kesin gölbaşına gel. Evler çok güzel büyük ortamda iyi kendini bilen insanlar oturuyor genel olarak
Accountant Seyda-06 teşekkür ederim bu haftasonu gelip canlı bakacağım zaten fikir olmak açısından iyi oldu öğrendiğim
Accountant Ates06 gölbaşına bakıyorum pek ilan bulamadım valla kriterlerime uygun 5 ilan çıkıyor belki dönemseldir
Aag06 Ay postu tanismaya cevirdim galibamsi golbasinada gel ya komsu sayiliriz ben orandayim guzel buralarda 😂