Su123 Bebeğimin göbeği ne yazıkki fıtık olmuş öyle dedi doktor kendiliğinden geçiyormuş başına gelen var mı süreç nasıl ilerledi acaba
Mucizee80 Su123 oğlumun vardı 2 yaşına kadar geçer 3 yaşa kadar takip eğer geçmezse 4 yaşta ameliyat dediler çok şükür 2 yaşına kadar geçti
Su123 fatmayt merhabalar doktorumuz korkmayın 6 aya kadar geçer dedi göbek fıtığındn korkmuyoruz dedi