Sezeryan tarihi alıp o gün gelmeden normal doğuran var mı ya ?? Nilanım geldi kontorole gittim 1 cm açıklığım var 35+6 haftalığım normalde 14-15 Ağustos ama seninki o günü beklemez dedi sancım olurda sıklaşırsa hemen gel dedi rahim ağzın çok gevşek sancım tutarsa hasteneye yetişemiyebilirsin dedi nasılya yoldamı doğurcam