GizemHamza34 Kızlar gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz çok araştırdım hem fiyat olarak hem kalite olarak çok iyi tavsiye ederim 4 lü setini aldım sabahlık gecelik pijama takımı şeklinde dün sipariş verdim bugün elime ulaştı
Ceku256 GizemHamza34 bende sipariş verdim ordan kargoda yarın ya da sonraki gün elime ulaşacak merakla bekliyorum
GizemHamza34 erikarpuz kalıpları bence iyi geniş şöyle söyleyim şuan 160 boyunda 88 kiloyum dar bile olmadı xxl aldım ben salaş seviyorum doğumdan sonra daha rahat olur
erikarpuz GizemHamza34 xxl konusunda çok tereddütlüyüm 170 boyum şu an 100 kiloya ulaştım sanırım bana olmaz 😭
GizemHamza34 erikarpuz bence hemen hemen aynıyız boyun var sonuçta bebiş çıkınca zaten daha rahat olur
Selim_Alparslan erikarpuz bende 170 boyundayim 96 kilo olmuşum daha 7 haftamız var 🥰 ben 3XL aldim kalıbı bol XXL daha rahat olurdu ama iade etmedim ferah ferah giyerim diye 😅 müşteri temsilcisi var wp dan sorabilirsiniz beden kilo yazıp onlar soyluyor bana XXL demisti ama ben bol istedim kurutma kullanıyorum belki çeker diye 🙄
GizemHamza34 Annekuzusu123 1.899₺ aldım kuzum 4 lü şekilde baya modeli de var istersen tek gecelik tek pijama takımları filan da var
GizemHamza34 Ceku256 güzel gelir umarım ben beğendim kalitesini aynı ürünü daha fahiş fiyatla satan yerler vardı
GizemHamza34 Selim_Alparslan sağol canım az kaldı bi heyecanlıyım ki sorma cuma görüş günümüz bakalım prenses kaç kilo oldu 🥰
erikarpuz Selim_Alparslan çok teşekkür ederim ya cok makbule geçti gerçekten kaç aydır arıyorum bulamadım ❤️
Ceku256 GizemHamza34 kız yanlış göndermişler ya şimdi bide değişim bekliycem 😭 Başka şeyler de aldım onlar doğru tamam ama asıl aldığım lohusa takımı yanlış gelmiş bu sıcakta kim uğraşacak şimdi😭😭
Selim_Alparslan GizemHamza34 kac haftalik oldun kuzum çok yoktu sanırım aramızda 🤭 33 oluyoruz bizde inşallah oglusumla 🐳
GizemHamza34 Selim_Alparslan evet kuzum 34 olduk bizde ama sezaryen olacak ya benim 29 ağustosa gün verdi tabi daha erken gelmezse abisine çektiyse bizimki haftaya gelir Allah korusun gelmesin de 🤲🏻 senin nasıl geçiyor çok zorlanıyorum artık
Selim_Alparslan erikarpuz rica ederim kuzum bende çok uğraştım ya bu konuda 2 kere iadeye gönderdim ürünleri birde iadede hemen olmadı 10 gun buldu vs derken sıkıldım ama en sonunda tutturdum cok sukur 🤭
GizemHamza34 Annekuzusu123 güvenilir gönül rahatlığıyla alabilirsiniz bende çok tereddütlüydüm ama çok şükür bir sorun yaşamadım