Alpbusee Kızlar bugün diğer günlerden çok farklıyım kendimi hafiflemiş gibi hissediyorum bu doğum belirtisimi sancım hep 40larda çıkıyor doğum yakın mıdır sizde de oldu mu
Busrabzkrt Alpbusee bende 35+6 haftalığım bugün pembe lekem gelmeye başladı kontorole gititm açıklık 1 cm nste de sancı çıkmadı bebekde sağlıklı rahat dedi eve git yat dinlen dedi normalde 14 Ağustosda sezeryan ama o günü beklemez dedi bir panik oldum bir heyecan
Zeynepkab Alpbusee karnınız aşağı düşmüş olabilir bende 37 yim şuan 35 te bebek aşağı inince ciğerlerimde hareketlerimde rahatlık hissetmemiştim
Zeynepkab Busrabzkrt ya benim de tam tersi sancım var ama açılma yok dedi doktor bakalım nasıl olucak 37 haftalığım