İlk hamileliğimde doğum için kendimi hep " bu kadar kadın doğuruyorsa ben de doğururum benim onlardan neyim eksik "diye motive ediyordum. Bu şekilde doğuma girdim devlette tek kişilik odada tek başıma sancımı çekmiştim. Hiç korkmadım. Yapabileceğinize inanın. Sadece sonuca odaklanın. Sonunda güzel yavrunuza kavuşacaksınız. Şuan 2. bebeğimi bekliyorum. Aynı motivasyon ile devam :)