ESLEM16 ben ilk 3 ay (organ gelişimi olduğu icin) harici sonrasında boyanır diye biliyorum. bununla ilgili çok araştırma yaptım yabancı makaleler dahi, bugüne kadar saç boyasından kaynaklı herhangi bir kusur görülen bebek hic olmamıs. zaten youtubedan falan doktorları dinlerseniz çoğu doktor da aynısını söylüyor. ben böyle düşünüyorum ama içiniz rahat etsin isterseniz kendi doktorunuza da sorun