yenidenanne38 Kızlar şehir hastanesinde sezaryan doğum nasıldı? Kaç kişilik odalarda kaldınız temiz miydi ebeler nasıldı baştan sona tecrübelerinizi paylaşır misiniz
YuvarlanamayanPaanda yenidenanne38 herşeye çok güzeldi odalar 2 kişilik ama tertemiz heryeri yemekleride çok güzeldi şimdiki doğumumuda orda yapacağım
cileklitursu yenidenanne38 benim odam tek kişilikti şansa hemşireler falan iyiydi güleryüzlu egolu değillerdi yemekler çorba galeta ama refakatçi yemekleri güzeldi görüş saatlerini tam hatırlamıyorum benim doğumu asistanlar yaptı ama
yenidenanne38 YuvarlanamayanPaanda Mustafa oguza gidiyorum normal yani herkes çok övdü diye gitmiştim ama biraz donuk bir tip gibime geliyor
YuvarlanamayanPaanda yenidenanne38 ilk oğlumu özelde onda doğum yaptım kızımdadada son ana kadar gttim en küçük oğlumda son ayım akadar gittim ama hasatası çoğldıkça saçma bir tavırla hale büründü bundada havva hanima gittim çok memnun kaldım
yenidenanne38 YuvarlanamayanPaanda hava hanımı hiç duymadım ama evet Mustafa hoca hastaya yeteri kadar bilgi vermiyor bence
YuvarlanamayanPaanda yenidenanne38 eskiden öyle güzel ilgiliydiki heleki Medical palace hastanesindeyken daha iyiyidi sonradan biraz umursmaz oldu malesef
YuvarlanamayanPaanda lux38 yok canım diğer doktorlara göre davranmıyor çünkü sağolsun hala eşleri içeri alarak bakıyor ama çok çok fazla hastası olunca bıktı sanırım
cileklitursu YuvarlanamayanPaanda Bencede tek kötü tarafı diğer doktorlar nasıl bilmiyorum da sonuçlar için çok bekliyoruz hemen almıyor
YuvarlanamayanPaanda cileklitursu havva can hanıma gittim hayran kaldım kadına takipli hastası olarak kayıt yaptı