Kızlar aslında basindan beri doktoruma tam icim sinmiyor ama boyle boyle 32. Haftaya kadar geldik genel olarak mesajlarima cevap vermiyor normal dogumu siz yapicaksiniz dimi diyorum bakarız diyor bi ornegin bi kan sonucumu attim 15 gun cevap vermedi aksamlari internetini kapatiyor zırt pırt hastalardan mesaj geldigi icin internetini kapattigini soyledi sonra beni ev kedisi isirmisti bayramda resmi tatil oldugu icin mecbur mesaj attim ne yapmam lazim diye benim yapabilecegim bisey yok enfeksiyon doktoruna git dedi bayram ve heryer kapalı dedim benim ilgi alanima girmiyor dedi bende bayramdan sonra baska kadin dogum doktoruna gittim o mesela direk muayanede enfeksiyon doktorunu kendisi arayip sordu yani boyle boyle seyler ile 32. Haftaya geldik bu saatten sonra baska ozel doktora gitsem kabul eder mi sizce beni