Kızlar bugün Perinatoloji bölümüne sıra almıştım ilk defa , ikiz gebeyim bu arada iki bebeğe bakıldı birinin suyu gelişimi iyi dedi diğer bebeğin suyu biraz azalmış suyun yada kanaman oldu mu dedi hayır olmadı , doktora da soramadım bisey 10 gün sonra tekrar çağırdı biraz canım sıkıldı su azalması olunca dün temizlik yapmıştım banyoyu filan yıkadım eğildim kalktım ondan mı oldu acaba dedim , ölüm filan dedi korkuttu beni çok doktor yani bu su azalması için yapabileceğim bisey var mı