37+4 olduk kızlar dün nst sanci falan yoktu çok şükür hala yok. Ama vajinada baski hissi var bebek çok hareketli hareket ettikçe afedersiniz aşağıdan çıkacak gibi oluyor garip bi his oluyo kaşıntı gibi normal mi
Sezeryanliyim pazartesi doktorum gün verecek o zamana kadar gelmez inşallah korkuyorum