Güzel değerlendirdik zamanlama olarak bu ayı. Bugün 7. günüm yumurtlamadan sonra belirtilerim yorgunluk aşırı uyku hali göğüs hassasiyeti doluluk hissi birde sol kasığımda sanki bir şey var gibi dolu gibi arada iğne gibi batma oluyor ayaklarım özellikle topuklarım çok ağrıyor göğüs hassasiyeti doluluğu dün azalmıştı bugün yine başladı progesteron dalgalanmasından olurmuş öyle yazıyordu he birde beyaz krem kıvamında akıntı var yoğun şekilde 🙏 Ama hala yerleşme kanaması yada lekelenme yaşamadım biliyorum herkes yaşamıyor vücut sessizce yerleştirmişte olabilir ama insan acaba mı diyor kendince yerleşmedi mi diye belki de erken regle yakın olabiliyormuş bazılarında yerleşme ağrısı lekesi🥹 10. gün test yapmalı mıyım yoksa gecikmeyi mi bekleyeyim🙏