ireyll_ merhaba ilk kızımda bebeği öğrenince iki hafta bi gerilik vardı geç döllenme dedi doktor daha sonra yakaladı ama hatta ilerleyen haftalardan kemik yapısı iri denilerek erkeğe benzetildi herşey normalken 30 hafta da 2000 kiloydu daha sonra kilo almadı 35 haftaya kadar her hafta doktora gittik gelişim geriliğinden sürekli doplere girdim plesanta da bir şey yoktu kan akışında filan 35 de sezaryanla alındı acil bi şekilde 2330 gr doğdu ama bebekte bi problem yoktu sezaryen kısmında rahmin dar denildi ve doğumdan sonra kızım hızlı kilo aldı normal bebekler 1 kg alırken biz 1.5kg aldık her ay tam tersi hep tombik bi bebekti hiç korkmayın :) ben de çok endişe etmiştim ama hiçte öyle olmadı hala da maşallah yapılı bi çocuk küçük bebekler daha hızlı büyür derler