Kanayran 14 haftalık gebeyim, testlerimi yaptırdım sonuçlarım çıktı doktorum tshlar yüksek çıkmış dahiliyeye görünmen gerek dedi bu durumu yaşayan var mı kötü birşey değildir inşallah
Duygucukk Kanayran Yok ihmal edilirse sıkıntı yaratabilir dahiliye yerine endokrin doktoruna git bence ben dahiliyeye gittim endokrin doktoruna gitmemi söyledi
Sevvaldal Kanayran kötü birsey değil. Bir ilaç veriyorlar her sabah aç karnına içiyorsunuz o kadar. Dengeleniyor ilaçla. Bende her sabah ila içiyorum çok şükür 2-2.5 arası çıkıyor. Endişe etmeyin🙏
Kanayran Sevvaldal Anladım zaten bi ton ilaç içiyorum bi de bunun için ilaç verirse yandık valla desene☺️😄😄
Sevvaldal Kanayran 😊 ben de öyle, kan sulandırıcı iğne dahil birsürü şey kullanıyorum. Ama başa gelen çekilir😊 Allah beterinden saklasın🙏