kızlar benim hormonlarım normal yumurtlama lh testlerine göre oluyor 21. gün progestron tahlili verdim sağlıklı çatladığını teyit ettim. 7 aydır gebelik olmuyor sizce doktor yine de klomen çatlatma iğnesi kullanır mı? bilgisi olan var mı gebeliğe yardımcı olur mu