Ruruu bende 29.haftama kadar oglumu okula götürüp getirdim arabayla dedigini cok iyi anlıyorum benimde oyle arabaya binince fenalasiyordum ama ben mecburdum götürmeye yoksa nefret ediyordum arabaya bindiğim için çok ağrım fazla oluyordu. Yani eğer zorunlulugun yoksa araç kullanma sana rahatsızlık veriyorsa 🤷🏼♀️