bebesever Aslı-Sıla-Öznur (beğenmiştim benimde eşim öznur beğenmedi mesela 😂)
Senin yazdıklarının arasından melisa diyorum çok hoş çekici bir kadın ismini anımsatır her zaman bence bebek içinde çok tatlı duruyor melisayı bende önermiştim eşime de kabul etmedi bide akrabamızdan yeni melisa vardı koyamadım 😂 sende artık karar ver de ismine anca alışırsın zatn ilk ne koyarsan koy tuhaf gelir ben bile begüme sonradan zor alıştım. Annem dedi siz bebeğe isim koyun o isim onda oturur zaten bakalım doğmasını beklıyoruz