Yumurtlamanın bugün 12. Günü. Adet gününe 2-3 gün var . Dün gece sümüksü kahverengi bir akıntı vardı peceteyle fark ettim. Ve adet olacakmis gibi rahatsızlık hissi vardı ağrı değil. Bugün daha rahatım yine açık kahverengi hafiften leke gibi bişey var henüz olmadım. Yumurtlama günlerini değerlendirdim. Böyle öğrenen varmı ne zaman test yapmalıyım