Beyza5
34+4 günlük olduk bu gün oğluşum ile sabah uyandığımdan beri bel ağrım var ara da sıra da karnıma sancı giriyor bazen artıyor ağrısı sonra geçiyor bir de afedersiniz gynoferon kullanıyorum siyah dışkı yaptırıyor zâten kullananlar bilir bu gün ayrıyetten bağırsaklarımdan sesler de geliyor normal mi ? İlk defa böyle oldu son aylar da olması normal mi ?