İlk çocuğum erkek olacak diye ister istemez belli etmesem de üzülmüştüm(yaşanacaklar ders alınacaklar varmış, yargılamayın lütfen), kendini göstermediği için herkes kız olacak diyordu ister istemez bende kendimi kıza hazırlamıştım, sonra oğlumu kaybettim bazı şeylerden ders çıkardım, nasipse tekrar hamileyim 8 haftalık, bu sefer cinsiyeti doğumda öğrenmek istiyorum. Allah ne verirse razıyım. Oğlum da yok kızımda sağlıklı olsun yeter. Sizce öğrenmelimiyim, yoksa doğumda mı öğrenmeliyim?