Minasuu22 Selam kızlar benim bat 6 Ağustos sabah pembe kahve arası lekelenmem oldu bir iki defa sildiğimde kahve gibi peçetede leke gördüm kan verdim sonuç negatif tam 1 hafta var reglime yerleşme kanaması olabilir mi ?
nuraymommy Minasuu22 canım olabilir ben şu an 9+1 im adetimden 1 hafta önce yerleşme kanaması yaşadım kahverengi akıntılı şekilde adetime 2 gün kala 25 beta ile öğrendim 💖
Minasuu22 nuraymommy Anladım canım tekrarlayacağım kan testini darısı başıma inşallah 🥰 Bide böyle adet ağrısı gibi hafif ağrı var normalmi acaba?
nuraymommy Minasuu22 normal canım benim belim kasık ağrım oldu hamileliğin başlarında da devam ediyor o sancı zaten korkma bol bol semizotu ye folikasit açısından çok zengin 💖
mahirim2026 nuraymommy ben 8 gün erken oldum normalde çok düzenlidir niye öyle oldu bu sefer anlamadım
nuraymommy mahirim2026 canım rahim gebeliğe hazırlıyor derler kendini o seferlerde bende çok düzenliydim sonra gecikmeli olmaya başlamıştım sonra normale dönüyor ama sıkıntı yapma