Kızlar merhaba.Ben planlı gebelik düşünüyorum.Ve o düşünce ile strese giriyorum sanırım oldumu olmadımı diye o yüzden her ay test yapıyorum negatif sonuç alıyorum.Ben ikinci gebeliği düşündüğüm için.Her şeyi de yaptırdım hormon testleri vs vs.Herşey güzel dedi doktor stres yapma dedi ama elimde değil bana fikir verin nasıl unutabilirim stres yapmayabilirim kızlar 😇