Ben bir kere çağla çalış görür diye bir doktora gittim kadın çok tatlıydı ilgisi falan da iyi ama tekrar randevu bulamadım o süreçte de benim tansiyonum yükseldi sürekli her seferinde farklı bir doktorla muhattap olmak istemediğim için altınkozaya gitmeye başladım