Selam kızlar ilk muayenemizi bugün olduk❤️
sat a göre tam 5 haftalığız bugün, kese var ama bebek için haftaya tekrar gelmemi istedi doktor, bu haftada gözükmemesi normalmiş.Kan ve idrar verdik tahlil için,
Bakalım haftaya inşallah bebeğimizi görürüz 🙏🏼
Bu arada ultrasondaki haftasını söylemedi, çok küçük olduğu için mi acaba [https://mutluresim.com/images/2025/07/30/XApzrd.jpeg](https://)