Nida97 Evet benim de hep devam etti kahverengi lekelenmem olmayan bir gün hatırlamıyorum en az iki hafta da bir de kanamam olurdu stres yapma nasipte varsa her şeye rağmen kucaklıyoruz Rabbim hayırlısıyla sağlıkla doğmasını nasip etsin profilimde doğum hamilelik ve sonrası kendi hikayemi anlatmıştım istersen bakabilirsin her şeye rağmen sonu güzel oldu şimdi bebeğim 6 aylık sen bol bol yatak istirahati yap🥰🥰