Gzde_defne User123456788 bebeği görebilirsin belki ama kalp atışını duyamayabilirsin canm ben 7+2 de kalp atışını duydum
User123456788 gozbebeklerim2 en kısa zaman da duyarsınız inşallah 🤲 bnde yarın gidicem bakalım hayırlısıyla
User123456788 Gzde_defne kişiden kişiye değişiyo demek ki hayırlıs olsun bebeği de görsem olur biraz rahatlarım 🤗
Ecrin_47 User123456788 cnm bn 5+6 günlük gittim kalp atışını duydum bebeği de gördüm şuan 6+4 oldum cuma günü bir daha gideceğim bebeği görmeye bir kaç testi istedi onuda göstermek için gideceğim doktur gene bebeğe bakarız dedi o zamana kadar 6+6 günlük olacağım sizde duyarsınız yani
petronix User123456788 En net 8. Haftada kalp atışı duyuluyor şuan sadece kesenin olduğunu söyler doktor
petronix User123456788 Kaç haftalık oluyor 6+3 se kalp atışı için erken diyorum ben ya ama tabi siz bilirsiniz inşallah duyarsınız yarın
Sultansultis ben 5+5te kalp atışını ve bebeği gördüm, kalp atışı gözüküyordu ama duyulmuyordu ilerleyen haftada duyuldu
User123456788 fadimebicer yaa maşallah bende yarın 6+3 oluyorum randevum var bakalım Allah ne gösteriyo