ela1128 Park yatak mı ahşap beşik mii daha kullanışlı olur park yatak kolayıma geliyor gibi ama tipini beğenmiyorum ahşap beşikte hantal mi olur anne yanı olarak küçüklerde alacağım ama odasına park yatak mı ahşap beşik mi?
ikibaloglanannesi ela1128 Park yatak. Yoyko markası kullanıyoruz İlk oğlumda da kullandık şu an küçük oğlumda da kullanıyoruz.
Tufu2 ela1128 ben ahşap beşik alcam ya partk yatak iyi hoşta çok hışırtılı ve tipi hoşuma gitmiyor e bebeğin anne yanını aldım arkadasımdan satın aldım yeni 10-11 aya kadar kullanılıyo ahşabıda başta odaya koyarm sonra yanımada alabilirm çevremde kullananlar oldu memnunlardı devamlı bir göç halinde değilseniz ahsap alın bence çok güzelde duruyor benim abim öğretmendi gider gelirken yanımızda katlar götürürz mantığıyla almıştı çokta işini gördü park yatak ama düzenli evi yeti olunca oda normal bi yatak aldı hemen
Pembe_bulut ela1128 ahşap anne yanılar hantal oluyor ve korumalık olmadan kullanamazsınız çok sert çocuk bi yerlerini çarpıyor vs. Park yataklar kadar uzun süre kullanımı olmuyor. Katlama olayı da yok kullanmadığımız sürece bir çuvalda sakladık parçalayıp. Ben tavsiye etmem ilk çocuktan kaldığı için mecbur ikincide de onu kullanacağız 😊
Anonymous1 ikibaloglanannesi ela1128 kesinlikle park yatak çocuk maks 1 yıl yatacak zaten ve sonrasında kaldırmam gerekecek ahşap beşikler çok yer kaplıyor
Gecegunesi ela1128 ben o ahşap olanlardan kullanıyorum kenarı açılıyor zaten indiriyorum bi kenarı anne yanı beşiği oluyor bana çok kolay geliyor açıkçası , park beşiğe eğil al emzir koy falan, diğerinde tam yanınızda gibi oluyor ve evet görüntüsü daha güzel 🤭
Fatmactn_6 ela1128 ben kızımda ahşap beşik almıştım 9 aylıkken ayağa kalkmaya başlayınca kafasını vuruyor kendini bırakınca diye park beşiğe geçtim ve çok rahat ettim tatile falan giderken yanımda götürdüm
Baklavaseverim ela1128 park beşik hem bir yere gideceğinizde de yanınızda götürebiliyorsunuz en büyük artısı da bu 🤣🤣
ikibaloglanannesi ela1128 Benim için büyük rahatlık. Odadan odaya tasiyabiliyorum. Düşme tehlikesi yok. İstediğim yere goturebiliyorum. Büyük kolaylık
ela1128 Elovee anne yani oluyor ya küçükler onlardan yanıma alacağım odasına da ahşap beşik mi park mı kararsız kaldım
Tufu2 ela1128 işk gebeliğim henüz tecrübem yok ancak e bebeğin anne yanını aldım arkadadımdan hem hafif hem ilk etap için biraz daha ufak arkasın bebeğide 10. Ayına kadar kullandı on tarafı fermuarlı yatağımla tam birleşiyo inşAllah bende memnun kalırım 🤲🏻
Baklavaseverim ela1128 Şöyle söyliyim çocuk büyüyünce koyacak yer bulamıyor insan park yatağı kaldırır diğer bebeğinize de kullanırsınız sonuçta yer kaplamıyor ben park yatak aldım 0-6 ay için ablam ahşap beşik verdi üstüne gittim portatif anne yanı beşik aldım annem de kullanabilmek için çünkü yanımda taşıyamıyorum 🤣🤣🤣
Baklavaseverim ela1128 Onu da aldım kızım 2 aylıkken durmadı amaa 3 aydan sonra çok sevdi şimdi 4 aylık hep onu istiyor çok işime yarıyor kucağa alışık bebeğim ona koyup işlerimi yapıyorum oda keyfine bakıyor
Elaozkan Snüz pod anne yanı beşik tercih ettim ahşap beşikle park yatak arasında birşey denilebilir🤣 üst kısmı çıkabiliyor sallanıyor baya kullanışlı 1 yaşına kadar kullanacağım
Birhilal Elaozkan ürünü nereden buldunuz acaba internetten baktım da bizim ülkemizde yok nereden temin edebilirim bir de kullanışlı mı gerçekten kiracıyım evim de 2+0 beşiği fln kendi odama koyacağım yani hem kullanışlı hem de görsel olarak hoş duran bir şeyler istiyorum.