Demtserkan aleykümselam betaya hiç baktırmadım ben daha hiç de doktora gitmedim ilerleryen haftalarda gideceğim insallah kese ve kalp atışı için. sadece çokk erken bir şekilde yani adetime 12 gün kala yerleşme kanaması yaşadım ve adetime 1 hafta kala da evde yaptığım net görülen çift koyu testle de gebe olduğumu öğrendim yani herşeyi çokk erken yaşadım bir de yumurtlama destekleyici ilaç kullaniyordum 2 aydır. Bu arada 2 gündür adetim gecikti yani çok erken ogrendim 2+1deyken gebe olduğumu anladım yerleşme lekelenmesi yaşamıştım