trkn1401 qunes1 yaa öyle mi ben sabah vermiştim kani 10 gibi hormon yazıyordu 1 tüp aldılar arayayım hastaneyi yinede
sizdenbiriyim melmih12 bende sat 28 haziran 1 hafta fln gecikir dayanamadım 28 temmuzda kan verdim 2,0 çıktı umut var mı acaba 🥲
melmih12 sizdenbiriyim dediğim gibi benim 31 mart <0.2 ydi duphaston falan kullandım o ara 16 nisan 160 olmuştu
melmih12 adnufff inanın hiç bilmiyorum tamamen ultrasonda bebeğimin büyüklüğüne göre karar vermiştik. 2023 yılıydı. Şu an kızım 20 aylık😅
qunes1 trkn1401 Olsun üzülme demek ki zamanı değilmiş Rabbim seni en kısa sürede bebek haberi ile müjdelendirsin inşallah