oonambirnambir merhaba sağlık ocağına hamile olduğunuzu söylediniz mi acaba? Söylediğiniz anda çağırıyorlar ve hatirlatmaniz lazım. Bu arada aşı cok önemli.. Beni kedi ısırmıştı, paslı bıçakla elimi kesmiştim dikiş attilar
Hemen sordular bana hamilesin tetanoz oldun mu diye evet oldum dedim. Yani cok önemli
Kaza bu her an olabiliyor. İhmal etmeyin bence. Ve bana anlattılar çocuklarda boğmaca vakası cok fazla yaygın olmuş son yıllarda o yuzden artık anne karnında olduğunda yapiyorlar