Pembe_bulut Benim de çok vardı kaşıntım sonra düzenli şekilde demir, multivitamin ve magnezyum(vitamin ve mg devletin karşıladıklarından değil) kullanınca geçti çok mutluyum 😅
_illaedep Pembe_bulut evet bende kullanıyordum ara verdim bugün tekrar kullanmaya başlıcam inşallah geçer 🤲