Gahana Arkdaşlar ben 13haftaya girdim ve folikasit kulanıyorum hala son kontolumde doktora sormayı unttum oda söylemedi foilkasit ilk3 ay sonra bırakıp başka mulltivitamin kulanıyoruz fiye aklmda kalmış bu 2gebeliğim sizler neler kullandınız bu haftada