kirazcicegii Merhaba hanımlar 39 haftalık gebeyim. bugün kontrole gittiğimde bebeğin kafası hala sol kasığımın oradaymış ve suyu azalmış. kanala girmesi için ne yapmam lazım, bu durumu yaşayıpta normal doğum yapan var mı?