Ajaokapaalal Merhabalar , arkadaşlar bana boş gebelik teşhisi konuldu ama bende geç döllenme olduğuna emin olduğum için 1 hafta daha bekliyorum . Anca dün geceden beri çok az nokta kadar kahverengiden daha açık akıntı geliyor sildikçe hiç başına gelen oldu mu.