Kelebegimmm Sırtüstü yatınca belim ağrıyor,sola yatınca sol taraf sağa yatınca sağ taraf ağrıyor bide regl ağrıları.yüzüstü yatıyorum bir müddet sonra kasıklarım ağrıyor.şimdi normal otururkende belim ağrıyor.napıyım ben ya🤦🏻♀️Benim gibi olan varmı?
Kelebegimmm Zeynepzeze bide süt içiyormusunuz?ben bu gün başladım çok kötü oldum🤦🏻♀️Çok hastaymışım gibi hiss ediyorum
Zeynepzeze Kelebegimmm Süt içemiyordum, doktor mide bulantısı için ilaç başladı. 2 gündür içebiliyorum. Siz nasılsınız, mide bulantısı var mı?
Kelebegimmm Kelebegimmm 1 haftadır gün içinde çok az yiye biliyordum dünden beri daha fenayım.afedersin kusmak hayatta en nefret etdiğim şey.şimdi kusacakmışım gibi tetikdeyim.ilacımı bile içmiyorum ziyan olur diye
Zeynepzeze Kelebegimmm Ne zaman geçecek bu sıkıntılar acaba, eklem ağrıları öldürüyor beni.. Bacaklarım falan kopuyor sanki. Bulantı bir hafifliyor gibi oluyor sonra tekrar daha şiddetli geri geliyor. Kusma biraz geçti şimdilik
Esm_Nzm Kızlar bende sekiz haftalık hamileyim idrar yolunda enfeksiyon çıktı doktor ROVAMYCINE 3 MIU 14 TABLET verdi kullanan varmı antibiyotik kararsız kaldım
FasulyeveAnnesi Kelebegimmm Bişey soracam Konuyla alakasız da kızlar 10+ 5 haftalık hamileyim ilk bebeğim ağda yaptırmamın Bebek için bi zararı olur mu size sormak istedim
Esm_Nzm FasulyeveAnnesi ben bugün doktoruma sordum hijyenik bir yerde temiz olduğundan emin olduğun malzemeyle sert olmayacak şekilde yaptirabilirsin dedi
Ayten33 FasulyeveAnnesi doktorunuza danışın bence bende 9 haftalık hamileyim ve düşük riskim var doktorumu aradım ağda da sakınca yok lazer istemiyoruz dedi ama siz yine de doktorunuza danışın
Cananveminnak 7+2 günlük hamileyim bende bi hafta geri geliyoruz 8 +2 olmanız gerekiyordu geç döllenme olmus sanirim ondan oyle.. bulanti kusmalar cok fazla ara kanamalar oluyordu cok sukur bugun kontrol olduk ve kanama gozukmedi 2 hafta istirahat vermisdi dr. yattim sürekli insallah daha olmaz.. insallah sağlıkla kucagimiza aliriz..😍🤰💖