dilarahan slme 6+3 üm bugun gittim kesem var yolk kesesi de görünüyor alttan muayene istersen hemen görüp duyabilirsin yoksa haftaya dedi . Haftaya gideceğim bu yüzden . İnşallah haftaya duyarım
slme Ben 6+0 da gittim görünmedi , 10 gün sonra tekrar gel dedi, insan tedirgin oluyor ama normaldir heralde daha küçüktür diye düşünmeye çalışıyorum 🥲