kızlar ben temmuzun başında panik atak geçirdim 2 kere geceleri uykusuzu kaldım Ama şimdi hamd olsun iyiim balım uyuşuk sersem gibi sürekli bi halsizlik durumu diş ağrım vardı ondandır deidm çektirdim geçmedi vitamindendir dedim gittim baktırdım kanım ve demirim düşük bi tik ondan da değil korkuyorum beynim de bir hastalık var diye hamilelikten öi acaba anlayamıyorum