Kızlar merhaba 2 temmuz son adet tarihim 17 temmuz doktora gittim 3 adet 15 ve 16 mm yumurtam vardı 28 temmuz tekrar gittim ve sol taraftaki yumurta catmalis dedi ne zaman çatlamış bilmiyorum tabiki 29 ve 30 temmuz erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı sizce gebelik var mı( ilk yaptığım test days doctor ikincisi freeyl pregnancy) ama şöyle birşey de var geçen ay da aynı durumu yaşadım kan negatif yani testler hataliysa farklı marka yapıyorum hepsi mi hatalı anlamadım gerçekten????? Acil bakın!!!! Benimle aynı durumu yaşayan var mı !