kayamommyy normal bir durum.Hamilelikde hormonlar sindirim sistemini yavaşlatır.Gün içerisinde yedikleriniz birikir gaz,şişkinlik ve baskı hissi yaratabilir.20 haftadan sonra rahim hızla büyüdüğü için karındaki kaslar gevşeyebilir,buda karını daha belirgin ve şiş gibi gösterebilir.