Mavi37 şuandan itibaren kullanmaya başlayabilirsiniz ama kiminde işe yarıyormuş kiminde yaramıyormuş gümüş kapaklar kreminiz varsa elinizde sürün bence, bende 32. Haftamdayım acım yok ama kuruluk olduğu için göbeğime sürdüğüm hindistan cevizi badem kakao yağını göğüslerime de sürüyorum, yaralar için tahinin üzerine çıkan yağ çok faydalı diyolar birde ayva çekirdeğini az bi suda bekletince jel kıvamına geliyormuş o da iyi geliyor diyolar