Hilossss selam öncelikle inşallah çok sağlıklı bir hamilelik geçirirsiniz ilaç isimleri farklılık gösterebilir elbette ama bende süreç şu şekilde ilerledi. Gebeliğin en başında folik asitle başladım sonra folik asiti bırakıp Demir hapı ve elevit(vitaminlerin karışımı olan bir hap) sonra son aylara yaklaşıp kramp sorunu olunca magnezyum ve kalsiyum verdi doktorum şu an 36. Haftadayım değerlerim iyi olduğu için elevit ve Demir hapını bıraktım doğal gıdalardan alıyorum vitaminimi. Bolca meyve yiyorum tabi doktoruma artık ilaç içmek istemiyorum midem almıyor dediğim için bırakmama izin verdi 😊