Mihriimahh merhaba benimde kızımda pelvik böbrek anne karnında yok demişlerdi, doğduktan sonra 2 işlem yapıldı böbreği ne kadar calışıyor diye makineye girdi, şimdi 1 yaşını bekliyoruz nefroloji dr sadece çocuğun susuz kalmaması ve idrar yolu enfeksşyonu olmaması gerektiğini söyledi her ay idrar testi verdim. Şimdi yaşını bekliyorum çok zor bi süreç önemli olan yeri değil çalışma fonksiyonu