nermin2311 2 gündür hep ıslaklık hiss ediyorum ama vajinal akıntımı,termi ya su sızıntısımı anlamadım bir türlü.Yürürken bacak aramda hafif ağrıda oluyor.Su sızıntısı nasıl oluyor? Başına gelen oldumu hiç? Öğlene randevu aldımda ama içim hiç rahat değil
Mrvsmt2502 nermin2311 sızıntı şeklinde suyum 2 hafta geldi. Böyle mesela otururken bir şey yok ayağa kalkınca birden çamaşırı ıslatacak kadar geliyordu. Afedersin ilişki sırasında eşim çıkınca birden geliyordu miltar olarak az ama kokusuz renksiz
Kikiriki nermin2311 benimde 1 aydır suyum geliyor hastanedeyim yani bu sebepten eğer suysa bir test yapıp ona göre değerlendiriyorlar ama umarım su değildir kaçıncı haftadasınız siz
Kurdele nermin2311 benim sızmıştı hemde üç gün. Ben idrar yolu enfeksiyonu oldum sanmıştım meğer suyummuş. Bayağı akıntı gibiydi benimki ama berrak hiç rengi yoktu. Ben su gelmesini hep böyle foş diye geliyor sandığım için anlamamıştım malesef
nermin2311 Mrvsmt2502 bendede kokusuz ve renksiz,sürekli ıslaklık nemlik hiss ediyorum anlam veremiyorum bir türlü
nermin2311 Kikiriki 20ci hafta zaten ilk haftalardan beri düşük riski kanamalı geçirdim hep her ay hastaneye yatışım oldu,şimdide böyle olunca çok tedirgin oldum.İnşAllah su sızıntısı olmaz🤦♀️
Kikiriki nermin2311 inşallah bir dorun yoktur eğer progestan kullanıyorsanız o da su gibi akıntı yapıyor bilginiz olsun
Kurdele Kikiriki hayır tek sıkıntım sancımı hastanede beklemek olmuştu. Ben üç gündür böyle diyince doktorum seni gönderemem yatış yapacağım demişti. Bebek kaka yapabilir diye. Açılmam asla olmadı boşu boşuna suni sancı çektim bir de