defnekusum çok iyi anlıyorum Seni güzel anne, önemli olan ikinizin de sağlıkla birbirinize kavusmaniz. Doğum kısmına odaklanma, anlık olup bitiyor. Sezaryenden inanılmaz korkuyorum ben de ve ilk bebeğim normal doğumla dünyaya geldi. Fakat bu bebeğimde sezaryen demeye başladı doktorlar, benim sağlık sorunlarım yüzünden… Korkuyorum ama yapacak bir şey de yok, sağlıcakla o zaman gelsin de olup bitiyor unutup gidiyor… Son günlerinin tadını çıkar mis gibi 🥰 hamilelik de ozleniyor çünkü 🥰
Sen istersen genel anestezi yaparlar. Serklaj oldum, spinal yapalım dedi anestezi uzmanı ama heyecanlı olduğumu söyledim. İkna etmek için 15 dk uğraştı fakat genel anestezide okeydim çok. Bu arada daha önce anestezi aldin mi bilmiyorum ama gözünü açıp kapatmak kadar kisaymis geçen süre gibi geliyor. Dört saatten fazla anestezide kaldığım da oldu, yarım saatlik anesteziler de oldu ama hepsi benim için aynıydı. Gözümü kapattim ve açtığımda her şey bitmişti 👌🏻